Meню

 

Звернення громадян

 

 

Робота зі зверненнями громадян | Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

Робота зі зверненнями громадян

 

 

Діяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом 2017 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, сприяння втіленню їх у життя, зміцнення їх авторитету, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком.

Протягом 2017 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 4491 звернення, що на 642 менше у порівнянні з 2016 роком (5133). Питома вага звернень, які надійшли з вищих органів влади до Фонду області, становить 19% (225) від загальної кількості письмових звернень (1179), що менше на 32, ніж за 2016 рік (257).

До «Урядового контактного центру» звернулось 594 особи або 13% від загальної кількості усіх звернень (4491), що більше на 162 звернення порівняно з 2016 роком (432).

 

Необхідна інформація

Кількість звернень

за 12 місяців

2016 року

за 12 місяців

2017 року

Приріст

1.

Загальна кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, в т.ч.:

 

4701

 

3897

-804

 

 - в письмовій формі

1340

1179

-161

 

 - на особистому прийомі

3361

2718

-643

2.

до державної установи ”Урядовий контактний центр”

432

594

+162

 

Всього:

5133

4491

-642

 

 

В області спостерігається динаміка щодо зменшення загальної кількості звернень в порівнянні з 2016 роком. Проте протягом 2017 року розглянуто 151 повторне звернення громадян, що на 38 більше порівняно з минулим роком (113). Аналіз порушених у повторних зверненнях питань свідчить про те, що громадяни звертаються з приводу перерахунку та підвищення пенсій у зв’язку зі зміною розміру прожиткового мінімуму. Протягом звітного періоду розглянуто 348 масових звернень громадян, переважна більшість яких звертається щодо перерахунку пенсій з набранням чинності Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій”.

На особистих та виїзних прийомах керівництвом Фонду області прийнято 2718 осіб або 61% від загальної кількості усіх звернень (4491).

Залишаються актуальними дистанційні форми надання послуг через послугу відео – зв’язку. Протягом звітного періоду отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відео-зв’язку 2650 осіб, в т.ч. керівництвом Фонду області надано консультацій 1032 особам.

Протягом 2017 року спеціалістами Фонду області проводились виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з інвалідністю за зором та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, під час яких здійснено 830 виїздів та надано консультацій 1180 особам.

За звітний період в постійно-діючих консультативних пунктах, а саме: в обласному об’єднанні «Чорнобильці Буковини», в Чернівецькому міському і районних центрах зайнятості та приміщеннях ветеранських організацій, отримали консультації та роз’яснення 1424 особи.

Протягом звітного періоду в режимі робочого дня в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за допомогою “гарячої” телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення 12896 осіб, що більше на 3922 особи, ніж за 2016 рік (8974).

Протягом 2017 року за принципом «єдиного вікна» прийнято 140328 громадян, що більше на 7658 громадян, ніж за 2016 рік (132670).

Показники

Кількісна характеристика станом на 01.01.2018

Кількість наданих консультацій, роз’яснень, послуг всього, з них:

140328

-надійшло заяв про призначення та про перерахунок пенсії (Ф.10)

25165

-кількість звернень майбутніх пенсіонерів, щодо вивчення документів для призначення пенсії та надання фахової допомоги у їх витребуванні

2330

-видано довідок

35934

-кількість звернень щодо отримання пенсійних посвідчень

14932

-оформлено одноразових допомог на поховання та прийнято заяв на недоотриману пенсію

13119

- кількість громадян, прийнятих на особистому прийомі

25440

-з інших питань пенсійного забезпечення

23408

 

 

Набирають популярності електронні звернення через Веб-портал Фонду (протягом звітного періоду зареєстровано 49 звернень громадян). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 10551 особа.

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області постійно проводиться контроль за додержанням законодавства про звернення громадян шляхом розгляду зазначених питань на колегіях Головного управління, проведення щомісячних моніторингів питань, поставлених у зверненнях.