Meню

 

Доступ до публічної інформації

 

 

Система обліку інформації | Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

Система обліку інформації

 

       Організація роботи з документами в Головному управлінні здійснюється відповідно до Типової інструкції з діловодства у територіальних органах Пенсійного фонду України, затвердженої наказом Пенсійного фонду України від 05 грудня 2012 року № 182.  

      У Головному управлінні відповідальність за організацію діловодства несе начальник Головного управління. Загальне керівництво роботою діловодної служби покладається на заступника начальника Головного управління згідно із розподілом функціональних повноважень.

       Дотримання встановлення єдиного порядку документування і роботи з документами в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області забезпечує заступник начальника управління – начальник загального відділу управління справами, який безпосередньо здійснює діловодне обслуговування, організаційно-методичну роботу, пов’язану з документами, і відповідає за організацію та належний рівень ведення діловодства.

       Організація роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється старшим інспектором з питань режимно–секретної  роботи Головного управління та визначається спеціальними нормативно-правовими актами.

Діловодство за зверненнями громадян в Головному управлінні ведеться окремо від загального діловодства та визначається спеціальними нормативно-правовими актами.