Meню

Думка відвідувачів – головний критерій оцінки роботи пенсійної служби

12.04.2018

Думка відвідувачів – головний критерій оцінки роботи пенсійної служби

 

 

Якість обслуговування громадян – один із визначальних критеріїв роботи Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області, який формує громадську думку не тільки про буковинських фахівців зокрема, а й загалом про Пенсійний фонд України, що є представником держави. Відповідно, від цього залежить довіра людей до держави і влади та їх авторитет серед народу. Отож буковинські пенсійники докладають максимум зусиль до виконання покладеної на них важливої місії.

За результатами анкетування, проведеного серед 756 відвідувачів, абсолютна більшість пенсіонерів оцінює рівень обслуговування позитивно і цілком задоволена умовами прийому та якістю надання послуг. Зокрема, 752 з їх числа (99,5%) вважають консультацію спеціаліста вичерпною і зрозумілою, для більшості (740 осіб або 98% опитаних) інформація на стендах є корисною і достатньою, понад 750 відвідувачів (99,2%) задоволені умовами для очікування, відзначили ввічливість і доброзичливість фахівців, їхню кваліфікованість, професійність та оперативність в наданні послуг. При цьому для вирішення питань призначення, перерахунку і виплати пенсій, отримання  довідки, консультації й допомоги в оформленні документів зайняло не більше 20 хвилин у більшості відвідувачів, котрі звертались із зазначених питань.

Отож загальні результати дослідження засвідчують позитивні напрацювання пенсійної служби, що є добрим стимулом до подальшого підвищення якості обслуговування громадян.

Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

 

 

Кількість переглядів: 54