Meню

 

Історія Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

 

 

Кельменецький район | Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

Кельменецький район

 

Становлення та розвиток Пенсійного фонду України бере свій початок з 21 грудня 1990 року , коли постановою ради Міністрів УРСР та Ради Федерації незалежних профспілок України № 380 було створено Українське республіканське відділення Пенсійного фонду Радянського Союзу та його обласні філії. Головна мета структури – покращення життя людей похилого віку завдяки пенсійному забезпеченню.

            У лютому 1991 року на посаду уповноваженого Пенсійного фонду України по Кельменецькому району наказом №55 призначено Лук'янову Світлану Василівну, а згодом, 1 липня 1994 року, коли утворився Кельменецький регіональний відділ облуправління, наказом №27 від 28.06.1994 року  її призначено начальником і вона очолювала колектив  5 років. В перші роки свого існування це був маленький коллектив із трьох чоловік – начальника та двох спеціалістів:- Мельничук Галина Дмитрівни та Безверхньої  Дарії Михайлівни які і розпочали роботу на пенсійній ниві.   Насамперед провели роботу по реєстрації підприємств, установ та організацій, довели, скільки  необхідно сплачувати внесків, на який рахунок і в які терміни. Звітність на той час вміщувалася на одному аркуші - вказувалися суми нарахованих та сплачених внесків. Оперативно приймали звітність та проводили перевірки платників. Основними показниками були дораховані внески. З розширенням повноважень фонду збільшувалася чисельність  працівників  та структурних  підрозділів. Тож у коллектив влилися нові працівники Білобрицька Рімма Валентинівна, Каралаш Анжеліка Петрівна, Базилєва (Захотій )Оксана Іванівна, Дзендзерська Ганна Петрівна, Лиходень (Стасюк) Інна Вініамінівна, Сніжко Лариса Костянтинівна, Дзензерська Ольга Борисівна, Перстинчик Лариса Миколаївна, Бордюжан (Мойсова) Світлана Вікторівна,Пилипчук Тетяна Іванівна  та інші– так з кожним роком  чисельність коллективу збільшувалася і  з липня 2000 року очолила його Присакар Тетяна Олександрівна - вмілий організатор, молода енергійна людина з великим почуттям відповідальності .

Людина по-справжньому віддана своїй справі, тому і прийняття від управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації  функцій призначення пенсій стало для неї та всіх спеціалістів  тією відправною точкою, що дала змогу переглянути своє  ставлення  до виконання своїх професійних обов»язків: відповідальне ставлення до роботи і виконання посадових інструкцій поєднались з милосердям, розумінням і чуйністю до відвідувачів.

Діяльність управління побудована таким чином, щоб максимально забезпечити прозорість  та відкритість в роботі , поступово удосконалюються  форми і методи роботи: створюється відділ  з контрольно-перевірочної роботи, запроваджується щомісячне звітування до Фонду, набирає розвитку бюджетне планування, підвищується рівень контролю за результатами виконання бюджетних програм.

 Перегортаючи сторінки історії, з впевненістю можна сказати, що система Пенсійного фонду зміцніла і  перетнула новий рубіж. Це активна позиція в суспільному житті краю. Це співпраця з соціальними партнерами, поштарями, банкірами. Це пропаганда чесної праці серед молоді. Це активна підтримка  руху «Ми одна родина – єдина Україна». Це маленький  внесок задля підбадьорення краян, прояву  єдності і дружби, національної гордості за нашу державу, вираження віри у мир, цілісність та незалежність України.

            В управлінні Пенсійного фонду України в Кельменецькому районі з кінця серпня 2013 прийом громадян здійснюється за принципом «єдиного вікна», реконструйовано пандус, встановлено кнопку виклику, що дає можливість особам з обмеженими можливостями   звернутися на прийом. В управлінні впроваджені технології електронного врядування. Громадяни району можуть дистанційно звернутися  до управління  за електронною адресою або через систему Скайп-зв»язку,  що дає їм можливість  поспілкуватися з спеціалістами  Пенсійного фонду  та отримати роз»яснення  з різних джерел. Здебільшого такою формою спілкування користуються пенсіонери району та майбутні пенсіонери, які хочуть отримати  роз»яснення щодо права на пенсію. Застосування новітніх технологій  надзвичайно актуальне і для підприємців та громадян, які перебувають за кордоном. Ті громадяни, які не мають змоги спілкуватися з фахівцями  за допомогою електронних ресурсів, але хочуть отримати відповіді на питання щодо пенсійного забезпечення, завжди можуть звернутися до управління за телефоном «гарячої лінії».

      Окрім цього для людей, які ще до настання пенсійного віку бажають  дізнатися про права пенсіонерів, в управління функціонує «Школа майбутнього пенсіонера», фахівці  управління надають роз»яснення майбутнім пенсіонерам, переглядають документи, проводять відповідні запити  про витребовування довідок необхідних для призначення пенсії, тощо. Роз»яснення допомагають громадянам адаптуватися до нового статусу, заздалегідь підготувати документи для призначення пенсії та вирішити проблемні питання.

            Спеціалістам управління, незважаючи на всі труднощі, своєю щоденною наполегливою, не завжди помітною працею, вдалося підтримати  стабільність у роботі, взаєморозуміння з усіма верстами населення.

Управління активно розпочало реалізацію заходів, спрямованих на виконання Стратегії  модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року. Визначено основні приорітети діяльності , проводиться  опрацювання пенсійних справ в централізованій підсистемі «Призначення та виплати пенсій».

            Сьогодні Пенсійний фонд України - розгалужена фахова структура, яка проводить значну роботу щодо пенсійного забезпечення громадян, є найпотужнішою інституцією в державі, що акумулює і перерозподіляє великі за обсягом кошти, робить вагомий вклад у виконання державних програм соціального захисту. Пройдений шлях та роки неполегливої праці людей, зусилля яких направлено на реалізацію державних соціальних программ пенсійного забезпеченя громадян. Обсяги робот из кожним днем зростають, але основним завданням як завжди залишається своєчасна і в повному обсязі виплата пенсій. Тож крок за кроком, день за днем, долаючи труднощі, працівники управління набувають досвіду на непростому шляху реалізації пенсійного законодовства та покращення добробуту нашої держави.